Onze commerciële afdelingen zijn altijd in beweging en spelen continu in op de laatste ontwikkelingen binnen de FMCG. Zo zien we bijvoorbeeld veranderingen in hoe & wat consumenten kopen: boodschappen doen we steeds vaker online en de vraag naar gezonde alternatieven groeit. Duurzaamheid wordt wereldwijd belangrijker en staat steeds hoger op de agenda. Nieuwe technologieën maken een slimmere manier van werken mogelijk. En zeker niet onbelangrijk: door data te verzamelen en analyseren kunnen we onze klanten beter leren begrijpen en beter bedienen. Zo proberen we samen met onze afnemers het beste uit de categorie te halen. En dat doen we goed! Perfetti Van Melle is bij veel van haar afnemers Category Captain voor de categorie Suikerwerk. We willen ervoor zorgen dat elke snoep liefhebber onze merken overal en altijd kan vinden en ervan kan genieten, waar en wanneer dan ook.
Om deze positie te behouden is de samenwerking tussen onder andere Sales, Trade Marketing en Marketing erg belangrijk, met ieder zijn eigen rol. Waar Sales zich op de retailer focust, houdt Trade Marketing zich bezig met de Shopper in de winkel. Marketing focust zich dan weer op de consument. Ieder kent zijn eigen unieke rol. Welke rol past bij jou?
vacatures
Wist je dat..
Diverse merken!
Bij Perfetti Van Melle Benelux werken we met de lekkerste producten van de leukste merken! internationale favorieten, Mentos, Mentos Gum, Fruittella, Chupa Chups, Look-O-Look, Smint en Frisk tot onze nationale held Klene. Wat is jouw favoriet?
Meerdere fabrieken
Ooit klein begonnen in het Zeeuwse Breskens, zijn wij nu onderdeel van het wereldwijde zoetwarenconcern Perfetti Van Melle Group BV. Internationaal actief in meer dan 150 landen. Met 17.000 enthousiaste medewerkers en meer dan 31 productielocaties. 3 van deze productielocaties staan in Nederland. In Breda maken we voornamelijk Mentos, in Sittard maken we Smint en Frisk en in Weert maken we Fruittella!
Jouw ontwikkelpad
Afhankelijk van je ervaring en interesse is er een hoop mogelijk bij Perfetti Van Melle. Alles Uiteindelijk kun je, als je voldoende ontwikkeling laat zien en er intern mogelijkheden zijn, doorgroeien binnen óf buiten je afdeling. Dat vraagt om initiatief nemen, vertrouwen en verantwoordelijkheidsgevoel. Ben jij er klaar voor?
Blijven leren
We vinden ontwikkeling van onze mensen belangrijk, daarom blijven we inves-teren in cursussen en trainingen We vinden het ook belangrijk dat je daar zelf een vragende en zelfs sturende rol in hebt. Jezelf afvragen wat hebik nodig om mijn werk, nu en in de toekomst beter te doen. Wat zijn de vaardigheden van nu en wat zijn de vaardigheden van de toekomst.
De manier van leren -over vaardigheden van nu en in de toekomst gesproken- verandert ook. We bieden een heel pakket van trainingen aan via en in samenwerking met LinkedIn Learning bijvoorbeeld. Volledig toepasbaar op eigen behoeften van leren en toepasbaar voor iedereen, of je nu werkt op kantoor of in de fabriek!
Verhalen van medewerkers
Bij PVM werken veel verschillende mensen met diverse talenten, ambities en interesses. Benieuwd naar hun verhalen?
Onze kracht
kwaliteit
Consumenten over de gehele wereld willen er zeker van zijn dat de producten die ze kopen van ongeëvenaarde kwaliteit zijn. Wij besteden enorm veel aandacht aan het selecteren van de beste grondstoffen, het ontwikkelen van geavanceerde productieprocessen en het investeren in onderzoek naar nieuwe en betere productieformules.
Innovatie
Onze consumenten in zowel de volgroeide als ook in de groeiende economieën zijn heel gevoelig voor nieuwe ervaringen en concepten. Wij willen degenen zijn die hen aangenaam verrassen met nieuwe producten, nieuwe smaken en nieuwe productconcepten waarmee we hen kunnen laten genieten van meer ‘heerlijke’ momenten in hun leven. Daarom hechten wij ook enorm veel strategisch belang aan het onderzoeken en ontwikkelen van nieuwe producten.
Marketing
Wij hechten veel waarde aan het begrijpen van de markt en de trends, om zo de wensen van consumenten te kunnen identificeren en hierop te anticiperen. We willen ook graag aansluiting houden met consumenten nadat zij onze producten hebben gekocht. Hiervoor ontwikkelen we regelmatig effectieve promotionele middelen, indrukwekkende en opvallende reclamecampagnes en innovatieve digitale ervaringen gekoppeld aan onze merken.
Duurzaam
Respect voor de planeet, niet alleen door te voldoen aan lokale wetten en regelgeving, maar ook door te proberen de impact van onze activiteiten te minimaliseren, is een belangrijk principe van Perfetti Van Melle. Verbeteren van de efficiency van onze productieprocessen om afval te reduceren, optimaal gebruikmaken van natuurlijke bronnen en zoeken naar milieuvriendelijke opties bij onze verpakkingskeuzes en distributiestrategieën zijn van cruciaal belang bij het uitvoeren van dit ideaal.
Mensen
Initiatief, enthousiasme, passie, toewijding en creativiteit van onze mensen vormen de basis voor ons succes. We streven ernaar een stimulerende werkomgeving te creëren, veilige werkomstandigheden in onze fabrieken te garanderen en groepsbrede ontwikkeling en carrièremogelijkheden te bieden.